Zagłosuj na „Ich lepsze jutro” w plebiscycie Newsweeka

Każdy z internautów może sprawić, że tarnowska kampania Stowarzyszenia „Ich lepsze jutro” zostanie uznana za najlepszą ogólnopolską kampanię 1 procent. Stowarzyszenie zgłosiło się do konkursu organizowanego przez Tygodnik Newsweek i Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce.

Hasłem kampanii Stowarzyszenia „Ich lepsze jutro” są słowa „jeden procent -niejeden uśmiech”. Głosów w reklamie radiowej i telewizyjnej użyczyły takie gwiazdy Polskiego Radia i Telewizji Polskiej jak Tadeusz Sznuk, Andrzej Matul, Wiesław Molak czy Paula Michalik.
Stowarzyszenie „Ich lepsze jutro” uczestniczy w plebiscycie w kilku kategoriach, m.in. na najlepszy spot telewizyjny, spot radiowy, banner internetowy, plakat lokalny i plakat ogólnopolski.
Konkurs ma na celu podniesienie świadomości społecznej na temat możliwości i sposobu przekazania swojego jednego procenta. Aby głosować na tę tarnowską organizację wystarczy odnaleźć kampanię „Ich lepsze jutro” na stronie http://jedenprocent.newsweek.pl/ i oddać swój głos. Plebiscyt trwa do 11 kwietnia.
20.03.2010
Twój komentarz:
Ankieta
Czy jesteś za przywróceniem handlu w niedziele?
| | | |